Justin Bieber Hisap Payudara Penari bogel beredar di Internet

|| || || Leave a komentar
>
salam sejahtera bagi anda pembaca setia djarumnews.blogspot.com seperti biasa djarumnews akan memberikan info info menarik dan terupdate untuk konten konten dewasa juga bisa anda temukan di blog djarmnews, wseperti kumpulan foto foto bugil prediksi togel dan prediksi sepakbola. berikut adalah info menarik yang telah di rangkum oleh djarumnews kali ini :

Justin Bieber

Justin Bieber mungkin tepat digelar artis kontoversial di awal tahun 2014 . Kini pemberitaan mengenai Bieber beralih ke foto cabul yang beredar di Internet . Bieber dalam foto itu kelihatan bersama sahabatnya , Khalil Sharieff , menghisap payudara seorang wanita berprofesi penari telanjang .

Seperti diberitakan TMZ , Minggu ( 2/2/2014 ) , yang mendapat laporan dari sumber menulis penari telanjang itu mempunyai payudara besar namun palsu ( hasil operasi ) . Wanita yang punya tato bergambar kelinci Playboy memang diupah untuk beraksi di depan Bieber bersama sahabatnya di studio rakaman di Los Angeles .



Justin dan Khalil memutuskan untuk merasakan sensasi dari seorang wanita penari telanjang untuk sebuah perayaan . Sumber yang hadir di pesta mengatakan jika wanita penari telanjang itu tampak cukup tua untuk menjadi ibunya Bieber . Itu mungkin yang menjadi dorongan mereka untuk menyusukan .

Lelaki berusia 19 tahun itu juga memulakan tahun yang buruk . Dia dipenjara selama 8 jam kerana memandu kereta Lamborghini sewaan warna kuning dalam keadaan mabuk . Sebelumnya ia juga sempat ditangkap bersama Khalil kerana memandu di bawah pengaruh dadah .

Bieber juga bikin onar kepada jirannya di rumah California . Bekas kekasih Selena Gomez itu diperiksa polis kerana melemparkan beberapa telur ke rumah jirannya . Akibat kelakuannya itu , ia didenda USD20 ribu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
/[ 0 komentar Untuk Artikel Justin Bieber Hisap Payudara Penari bogel beredar di Internet]\

Posting Komentar

Silahkan membaca postingan postingan lain dari Djarumnews ya..
Jangan Lupa Berkomentar